Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení výhod a nevýhod systémů automatizace v letounu
Vrána, Michal ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Horpatzká, Michaela (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o systémech automatizace v civilních letounech. V první části je rozebrán historický vývoj soustavy řízení a systémů automatizace spolu s filozofií, s jakou je v dnešní době do letounů implementována. Následuje zhodnocení výhod a nevýhod systému spolu s výčtem a následným popisem jednotlivých systémů, které se podílejí na automatickém letu. V poslední části práce jsou rozebrány vybrané letecké nehody a incidenty se zaměřením na vliv automatizace a případného lidského faktoru.
Analysis of Data Flow in the Fly-by-Wire System
Kubínová, Zuzana ; Tomáš, Jan (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
The Software implemented within Honeywell Fly-by-Wire system consists of many models implemented in Matlab Simulink. This thesis describes searching for direct or indirect relations among particular signals within the model system. As a convenient apparatus the graph theory was chosen. Graphs are generated according to the models and the problem of searching relations among signals is transformed to a problem of searching paths between vertices of a graph. Common search path algorithms determine a length or a weigth of found paths. For this application it is necessary to distinguish primary and secondary paths not considering their lengths. Therefore the algorithms are modified accordingly.
Twin Active Side Stick Configuration Model and Pilot-Induced Oscillations Suppression Algorithm
Vadlejch, Filip ; Tomáš, Jan (oponent) ; Klusáček, Ondřej (vedoucí práce)
Diploma thesis is to present, describe and develop a MATLAB Simulink model of an active side stick controller by Honeywell International Inc. company. Second part of thesis deals with pilot-induced oscillation phenomena and methods to prevent, detect and suppress them. Active force feedback equipped side stick model is used to suppress oscillations detected during aircraft simulation.
Akcelerované testy životnosti leteckého elektromechanického aktuátoru
Fritscher, Matyáš ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Klištinec, Dávid (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dlouhodobé zkoušky životnosti elektromechanických aktuátorů (EMA) v letectví. Vznikla ve spolupráci se společností Honeywell International, s.r.o. Vzhledem k současnému trendu nahrazování hydraulické aktuace elektromechanickou je nezbytné vyvinout nové postupy pro zkoušení a certifikaci těchto zařízení. Provedená rešerše poskytuje přehled norem a standardů relevantních pro vývoj akcelerovaných zkoušek EMA. Práce také popisuje konkrétní provedení zkoušky životnosti EMA a analýzu získaných výsledků. Jsou zde uvedeny dva klíčové parametry ovlivňující výkon a životnost EMA a identifikovány související konstrukční uzly. Je zde i navrženo několik možných úprav na základě dosavadních výsledků. Poté práce předkládá koncepční návrhy na urychlení obdobných zkoušek EMA. Výstupy této práce mohou být užitečnými pro návrh budoucích akcelerovaných zkoušek EMA, a tak přispět k snížení nákladů a času spojených s jejich vývojem a nasazením na trh.
Zhodnocení výhod a nevýhod systémů automatizace v letounu
Vrána, Michal ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Horpatzká, Michaela (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o systémech automatizace v civilních letounech. V první části je rozebrán historický vývoj soustavy řízení a systémů automatizace spolu s filozofií, s jakou je v dnešní době do letounů implementována. Následuje zhodnocení výhod a nevýhod systému spolu s výčtem a následným popisem jednotlivých systémů, které se podílejí na automatickém letu. V poslední části práce jsou rozebrány vybrané letecké nehody a incidenty se zaměřením na vliv automatizace a případného lidského faktoru.
Twin Active Side Stick Configuration Model and Pilot-Induced Oscillations Suppression Algorithm
Vadlejch, Filip ; Tomáš, Jan (oponent) ; Klusáček, Ondřej (vedoucí práce)
Diploma thesis is to present, describe and develop a MATLAB Simulink model of an active side stick controller by Honeywell International Inc. company. Second part of thesis deals with pilot-induced oscillation phenomena and methods to prevent, detect and suppress them. Active force feedback equipped side stick model is used to suppress oscillations detected during aircraft simulation.
Analysis of Data Flow in the Fly-by-Wire System
Kubínová, Zuzana ; Tomáš, Jan (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
The Software implemented within Honeywell Fly-by-Wire system consists of many models implemented in Matlab Simulink. This thesis describes searching for direct or indirect relations among particular signals within the model system. As a convenient apparatus the graph theory was chosen. Graphs are generated according to the models and the problem of searching relations among signals is transformed to a problem of searching paths between vertices of a graph. Common search path algorithms determine a length or a weigth of found paths. For this application it is necessary to distinguish primary and secondary paths not considering their lengths. Therefore the algorithms are modified accordingly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.